Ogłoszenie, ważne, czytać!

Pojawił się pewien pomysł w mojej głowie, ale tu sprawa zależy od was. Aby uaktywnić bloga, możecie dawać requesty, jako że sama z siebie nie wiem, w którą stronę kierować myśli. Dacie jakiś pomysł, a... kto wie. Może wena naprawdę mnie dotknie. Jeśli macie jakiś pomysł mangowy, bądź nie - to czekam!

*oferta nie dotyczy hard yaoi i hentai*

środa, 26 czerwca 2013

Liebster Awards

Ekh, drogie panie i drodzy panowie, albo raczej - istoty ciepłokrwiste. 
Dostałam ten upierdliwy zaszczyt bycia nominowanym do Liebster Ełords. Wymuszony i by mi uprzykrzyć randkę z komputerem, ale jednak zaszczyt .Nominowana zostałam przez Adeptkę i Nanami - dwie (prawie kochane) mendy, przez które będę musiała uprzykrzyć życie paru innym miłym ludziom :) Wszelkie pretensję proszę kierować ku tej dwójce. W zamian za to, że to piszę, życzę sobie od tej dwójki JUTRZEJSZYCH ŻYCZEŃ URODZINOWYCH!

Oprócz tego - podziękujcie swojej przezorności za to, że was nie utłukłam i nie wysłałam za morze w formie bitek wołowych.


 Jako osoba okrzyknięta pełnoprawną sadystką (do tej pory trudno mi określić z jakich to racji) nie jest mi ani trochę przykro, że będziecie musieli przeżywać te same katusze co ja. 


A teraz pokrótce:
Nominacja do „Liebster Award” jest nominacją w ramach uznania za „Dobrze Wykonaną Robotę”. Przyznawana jest blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia ich.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań, które otrzymasz od osoby nominującej. Następnie to Ty nominujesz kolejne jedenaście blogów, informujesz o tym i zadajesz tyle samo pytań. Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował.


Wieszczkowy zestaw pytań (bardziej normalne niż wskazuje na to opowiadanie autorki):

1. Masz dziwne, nieraz bardzo realistyczne sny? Podaj jakiś przykład.

Ha, realistyka w moich snach! Ha, to coś czego bym pożądała. Moje sny są strasznie nieprzewidywalne, wyjątkowo pokręcone, z których film można by było zrobić niejeden! Kiedy już mi się śnić coś w miarę rozsądku normalnego, to nie ma to związku z rzeczywistością. Żadnego nie podam (a podobno pamięta się o cudach). 


2. Co cię rozbawia, a co smuci?

... 
niesprecyzowane
...

No, czasami to, czasami tamto. Wiesz o co mi chodzi. 


3. Romans, czy przygodówka? I dlaczego.

Adventure! Choć może być tam jakiś romansik w tle. 
Romanse są dla mnie bardziej oklepane, często jedno wątkowe, a i często nierealne, bądź mało prawdopodobne.
A przygoda, a przygoda *nakręca się* no patrzcie na Magi: the labirynth of magic na przykład! Adventure jest fajny, rozwija według mnie wyobraźnie bardziej, ma wielkie pole do popisu i dla mnie jest często ciekawsze! 
Zresztą, jak wiele romansów na tym blogu widzicie, hm? Sharryamu tylko i i tak w mało intensywnej wersji. Nie mówię, że romansów nie czytam w internecie, ale i tak przygody królują!

4. Z czym wiążesz swoją przyszłość?

Z moim łóżkiem. Już 2 lata po ślubie i to jest chyba jedyna pewna w mojej przyszłości, bo spać przecież muszę. Tak, łóżko rządzi.


5. Czego najbardziej nienawidzisz w ludziach? *cechy charakteru*

Hm... znowu mi karze łepetynę ruszać. 
Myślę, myślę, kurde, boli, myślę... mam!
Nadmierna arogancja, ograniczenie horyzontów na własny długi nos, ewentualnie pieprze, przepraszam, wygadywanie głupot i co chwilę lejące się naciągane wymówki. 

6. Jakie blogi/opowiadania cię “odpychają”?

Może nie tyle co odpychają, bardziej nie interesują. Są to blogi o niczym. "Tu macie zdjęcie moich trampek. Prawda, że aglety są już przetarte?" itp.

7. Miałaś/eś kiedykolwiek “deja vu”?

Ano.

8. Masz wolne popołudnie, co byś wybrał/a?
a) chwila z ukochaną książką.
b) wypad na miasto ze znajomymi.
c) spanie*XD*.

Zdolna bestia ze mnie. Pogodziłabym wszystko =^.^=

9. O jakim bohaterze, w swoim opowiadaniu, lubisz pisać?

No... tak jakby... pytanie nie do mnie. No spójrzcie na tego bloga! Nawet nie wiadomo, na którą historię patrzeć ;D


10. Lubisz dramaty, czy raczej się ich wystrzegasz?

Sytuacja pierwsza: Wystawiane na scenie - tak, jednak jak nam każą czytać "Zemstę" to ja podziękuję. 
Sytuacja druga: Gatunek jak gatunek. Dobrze napisany  przeczytać mogę każdy (yaoi i yuri też to dotyczy).

11. Tytuł twojej ulubionej książki. *egoizm się we mnie odzywa, sama szukam czegoś do poczytaniaXD*    
Samico wredna ty...
Ulubionej nie mam, ale mogę rzucić ci garścią ostatnio czytanych przeze mnie książek.
"Chemia śmierci", "Opium w rosole", "Oskar i pani róża", "Śnieg" (Ohrana Pamuka), "Akademia Wampirów", "Krew" (Francisca Asensi), "Księga wszystkich dusz", "Benny i Omar" (Eoin Colfer), "Sobowtór" (Ewy Karwan-cuśtam)

*END of part 1* 

*Part 2 - zapnijcie pasy*

Zestaw pytań od tej, która powierzyła mi swoje życie:

  1. Masz czas na kąpiel z bąbelkami i świecami zapachowymi. Jaki zapach byś wybrała?
Na pewno wzięłabym kaczuszkę. 
Zignoruj to, że o nią nie pytałaś.
A zapach - prawdopodobnie pierwszy, do którego bym się dobrała. 

2. Czemu właściwie czytasz blogi?

Książki często są za długie, a niektóre anime aż proszą się by znaleźć coś z jakimś paringiem! Poza tym - ile darmowego i w szkole łatwego to niepostrzeżonego czytania skarbów znajduję się w internecie na poziomie niezłym! Poza tym tutaj mogę mieć kontakt z autorem, dyskutować z nim, opierniczać go (Nanami). Ja to lubię. 


3. Twój ukochany pluszak z dzieciństwa co to było/jest i jak dałaś mu na imię?

Za dużo ich się przewinęło, choć miałam swoje favourity. Jednak nie pamiętam, ale... !
Ostatnio jak była u mnie młodsza wersja kolegi, to bił się z moim obecnie ulubionym miśkiem. Na szybko nazwałam go Kenshin, czyli wojownik, bo chłopczyk chciał strasznie się z nim bić ;3
4. Masz pomóc koleżance radą po zerwaniu co byś powiedziała na samym początku?

"O rany, maniana, ale wiesz, miej na niego wyjebane. To co? Mam pójść po lody?" Gdyż słodycze to lek na wszystko. 

5. Najlepsza przyjaciółka dzwoni do ciebie w środku nocy i mówi że przegrała trochę kasy w kasynie pomogłabyś?


Nie :) Niech ma nauczkę. Jej kasa, jej problem, jako najlepsza przyjaciółka uświadomiłabym ją do bólu i dosadnie, że głupotę zrobiła (chyba, że kasa by jej była potrzebna pilnie na coś ważnego, to bym pomyślała...). Zresztą - trochę to nie wszystko. Na taksówkę do domu by miała :)
6. Tytuł ulubionego bloga?

 Mój dzwonek na telefonie ukazuje moje uczucia co do tego pytania. 
Nie mam takiego, ale jeśli już muszę wybierać...
fanfiction.net  <--- nie blog, ale zbiór twórczości wielu autorów. Bogata biblioteka~

7. Dyscyplina sportowa, którą lubisz?

Siatkówka, koszykówka, tenis, badminton. 

8. Ulubiony cytat?

Gdyby to było takie łatwe. Mam całą długaśną notatkę z nimi. Wyselekcjonować ulubioną - impossibile ! 

9. Wolisz komputry czy laptopy?

Do pisania? Laptopy. Do grania? Komputery.

10. Imię twojego pierwszego bohatera?

Emily... Nadal nie wiem, czemu zaczęłam pisać jej historię skoro w głowie miałam inne, lepsze, ale do tego już chyba nie dojdę. 

11. Lubisz yaoi/yuri/romans/hentai?

Zasada jest jedna - jak ciekawe, to czemu nie?



~End~

A teraz część najgorsza. Wyobraźcie sobie Hungry Games. Nie wiem czemu, ale ta sytuacja mi się z nimi kojarzy. Nie przedłużajmy. Wyrok ląduję na...:


Krucjatę czas zacząć!

1. W skali od 1-10 jak bardzo kochasz swoje łóżko?
2. Uważasz dołeczki za seksowne?
3. Pepsi vs cola?
4. Piosenka, którą obecnie się katujesz non stop?
5. Imię najbardziej zrytego przyjaciela jakiego masz (ale i tak go kochasz)?
6. Jak często zatruwasz ludziom życie?
7. Przedmiot szkolny godny szatana we własnej osobie?
8. Za najskuteczniejszy sposób na nauczenie się uważasz:
a) nauka
b) ściągi
c) modlitwa
d) Bitches, nie potrzebuję nauki, jestem awesome i bez niej xD
9. Najdłuższa przerwa w pisarstwie?
10. Śmieszy cię bezsensowny hejt? *mnie bardzo*
11. Pytanie z serii tych najbardziej poważnych: ulubione słodkie mniam ! 


I jak ?

A teraz ostrzeżenie dla wszystkich przyszłych odważnych:

15 komentarzy:


  1. I apologize, I apologize, I apologize, however, I must cause these inconvenience not have from other exit , but about that indemnify it ask but namely:
    Let's each your day will will pass day luck bedzie and without cause smile, let's each word cause for laugh bedzie or joy, let's each person by you give it memory that nobody other it not give napokana, but now it remain be such person that because even if it will will pass lat (summer; year) wielel and it remember (store) each birthday other nastęne beda in order to be glad (please) with (from) one opinion (sentence) chocby. - All fairest it zyczę - it and I wish I favorite cake big it bogumila enough, Nanami, Elayaa as you prefer. It thanks for it it that you are and for it that learn person be can so fascinating that. Good buziaczki duszku * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * + million x million

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę pisałam sama trochę korzystałam z tłumacza na googlu

      Usuń
    2. Dziękuję za życzenia ;) rozbawiła mnie ta łamana angielszczyzna łamana z polskim ! ;D

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację, ale ja nie należę do osób, które w to się bawią gdyż... jestem leń xD totalny xD
    Ale jak tak czytałam twoje wypowiedzi postanawiam, że odpowiem ci na te pytania xD bo szkoda twojej pracy :D No i w sumie przyznam, że nie bardzo ci tu komentuję...

    Anyway :D
    1. Skala... dam 6 xD moje łóżko jest piętrowe, ja śpie na dole, brat na górze - problem taki, że brat waży jakieś 90kg... przed pójściem spać muszę pożegnać się z życiem...
    2. Pewnie ;D Uwielbiam uśmiechy ludzi, te wytwarzające się dołeczki ;D
    3. Gdyby zawiązali mi na oczach opaskę i dali te napoje - nie rozpoznałabym xD jednak ta reklama coca-coli w święta jak jechała ciężarówka z Mikołajem to takie moje dzieciństwo, więc - cola ;D
    4. Thousand Foot Krutch (TFK) - Be somebody :)
    5. Hmm, ale że płci męskiej? :P cóż, jest taki jeden Bartłomiej xD zryty jest bo nawet 'kurwa' napiszę przez 'ó' xD
    6. Ja? Ja jestem miła i w ogóle.. no dobra, gdy mam okazję xD
    7. Nie chodzę już do szkoły, ale w liceum trzy razy z rzędu byłam nominowana do jedynki na koniec roku z CHEMII -.- dlatego chemia xD
    8. Jestem realistką ;D Odpowiedź B. :)
    9. Miesiąc jak na razie xD ale przed rozpoczęciem pisania, zrobiłam sobie zapasy rozdziałów xD
    10. Oj tak! ;D Pamiętam jak na mnie z wulgaryzmami wyjechał jeden koleś z wątem, że wulgarnie piszę - taki paradoks xD
    11. Oj dużo tego xD bo ja lubię jeść xD ale tak ze słodyczy ubóstwiam "mieszankę Krakowską" :D

    No to tyle, jeszcze raz dzięki za nominację i przepraszam, że to olewam i nie pociągnę dalej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAch i życzę ci wszystkiego naj, najlepszego z okazji urodzin ;D ;* Dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń + czego tam dusza zapragnie :):*

      Usuń
    2. Dziękuję za życzenia :) i nie dziwie Ci się, że niekoniecznie komentujesz, kiedy ja, jak to kiedyś określiłaś, piszę do nieznanych Ci fandomów :) no, a niestety Naruciak mnie jakoś nie za specjalnie rajcuje ... T3T
      Jak zwykle czuję się jedyną, która widzi różnice między Pepsi, a kolą... Cóż. Ah, ta wyjątkowość.
      A z twoim obecnym katem to mnie (miło) zaskoczyłaś. Ah, jeszcze ktoś lubi prócz mnie ten małoznany zespół, yea!

      Usuń
  3. Wszystkiego Najlepszego, słońca, miłości, łóżka 24/7 i czego sobie tam jeszcze życzysz. *dobrego psychiatry też, gdybyś przez owe pomysły swoich czytelników w depresję popadłaXD*!^^
    Życzę mi mimo to, że napisałaś, że ów zaszczyt był upierdliwyXD
    Właściwie to nie mogę się na ciebie złościć, moja mina, gdy sama dostąpiłam tego *jak mniemam* zaszczytu była z kolekjci tych cenzurowanych^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Łożeczkoooo... mężu ty mój, widzisz to? Kolejna nam kibicuje!
      A niby czemu miałabym przez czytelników udać się do psychiatry, co? T3T to przecież bardzo normalni ludzie! ... chyba.

      Usuń
  4. Droga DageRee, nie należę do osób, które się tym zajmują, ale odpowiem na Twoje pytania i serdecznie dziękuję za nominację ;)
    1. 8/10, ponieważ mogłoby być nieco większe i jeszcze bardziej wygodne ;)
    2. Oooo taaak ;)
    3. Hm, trudno powiedzieć, bo dla mnie te napoje smakują podobnie... Ale bardzo lubię Pepsi Twist, więc punkcik idzie raczej w kierunku Pepsi.
    4. Florence and The Machine - Over The Love <3
    5. Michał. Od czasów liceum wisi mi kupę kasy, poza tym jest strasznie zboczony i upierdliwy, ale co tam... wybaczam mu wszystko ^^
    6. Cały czas - jestem małym, rozpieszczonym, wrednym i sarkastycznym jedynakiem, więc jak mogłoby być inaczej? xD Dobra, a tak na poważnie - jestem bardzo dobra dla swoich przyjaciół i ludzi, których lubię czy szanuję. Resztę bym najchętniej rozjechała walcem :D Po prostu nie zaliczam się do tego gatunku człowieka, który na siłę musi się każdemu przypodobać :)
    7. Hm, liceum ukończyłam ponad rok temu i studia nieco zamazały mi niektóre okropne obrazy, ale nadal bardzo źle wspominam matematykę. Nie dość, że zawsze byłam z tego przedmiotu taka sobie, to jeszcze w liceum miałam taką nauczycielkę, że... szkoda gadać po prostu :)
    8. Nauka. W szkole średniej jeszcze częściowo wierzyłam w ściągi, ale na studiach... To zależy od wykładowcy i od ilości materiału... Bo gdzie zmieścisz ściągę obejmującą kilka stron a4? :D
    9. Nie pisałam przez cały czas trwania szkoły średniej. Ostatnie opowiadanie napisałam chyba w drugiej klasie gimnazjum, a potem coś zabiło moją kreatywność. Dobrze jednak, że studia nie są aż takie absorbujące (przynajmniej poza sesją ;)).
    10. Lubię bezsensowne hejty, bezsensowne teksty, memy (te bardziej i mniej inteligentne) itd. :)
    11. Dużo by się tego nazbierało... Hm, ogólnie uwielbiam naleśniki z dżemem truskawkowym, lody, czekoladę i... owoce w czekoladzie (o Boziu, Boziu, nie mogę teraz już o niczym innym myśleć :D)

    Okay, to na tyle ;) Zauważyłam, że chyba ominęły mnie Twoje urodzinki, więc spóźnione, ale bardzo szczere "Sto lat!" :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję :)
      Cóż, na blogu onetowskim też się w to nie bawiłam, ale jednak postanowiłam się tym razem przełamać i, choć to nie była moja najmilsza randka z komputerem, to dałam radę! w dodatku mogłam dać ludziom pretekst, przy którym by się dowiedzieli, kiedy mają mi życzenia złożyć ;P

      Usuń
  5. Hej, przyznam Ci szczerze, że na początku to w ogóle nie załapałam o co chodzi:D Żyję teraz na wariackich papierach, bo bronię pracę licencjacką i wszędzie pędzę. Jednak razem z Miną dziękujemy za nominację i ja odpowiem na pytania.

    Naturalnie spóźnione sto lat, bo też mnie to ominęło, ale mam nadzieję, że spełnią się Twoje marzenia;)

    A teraz odpowiedzi:
    1. Powiem, że 7, ale ja mam zawsze dobry sen. Chociaż teraz zaczyna mi się remont, to będę musiała pożegnać się ze starym łóżkiem:D
    2.Raczej tak:D
    3. Jak dla mnie to obojętne. Bardzo rzadko piję te napoje. Wolę fante truskawkową :D
    4. "Lili" Enej na zmianę z "De que me sirve la vida" Camilii
    5. Sylwuś :D Poznałyśmy się pracy:D Z facetami się nie kumpluję.
    6. Mój siostrzeniec powiedziałby, że codziennie.
    7. Liceum już dawno mam za sobą, ale szczerze mogę napisać, że matematyka. Nienawidziłam, nienawidzę i będę nienawidzić :p
    8. Nauka.
    9. Miesiąc czasu. Miałam strasznego doła.
    10.Tak, to w ogóle głupie jest.
    11. Staram się nie jeść słodyczy, ale najbardziej uwielbiam ptasie mleczko :D najlepiej kokosowe :D :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja Aoi Tori <3
    Już odpowiadam na pytania:
    1. 9.5 - choć to co obecnie mam jest trochę twarde. Leżąc na moim
    łóżeczku teraz odpowiadam na te pytania, piszę kolejne części opowiadań, śpię, wyleguję się i jeszcze wiele innych rzeczy:)
    2. Są urocze i słodkie u dzieci, a u facetów... raczej seksi xD

    3. Woda mineralna niegazowana.

    4. Tyle tego jest: Exillia "high butterfly", A-ha "take one me" i jeszcze coś, ale nie pamiętam xD

    5. Najlepszym moim przyjacielem jest mój ukochany. Ma na imię tak, jak jeden z głównych bohaterów mojego opowiadania (Wiktor)

    6. hm... Ja zatruwam komuś życie? Nie, wcale nie codziennie, wcale;)

    7. Hm... fizyka i chemia, bo ich nigdy nie kumałam (za sprawą nauczycieli), zaś nauczycielka od polskiego była istnym diabłem. Potrafiła nieźle dobić, ale ogólnie z perspektywy czasu, uważam że jest świetną babką
    ps. jestem po biol-chemie;)
    8. Nauka, chyba że ktoś umie dobrze ściągać

    9. Hm... w liceum nic nie pisałam, więc jakieś 3-4lata

    10. Na początku śmieszą mnie takie komentarze jak czytam jakieś serwisy plotkarskie/blogi i inne cholery, jednak po pewnym czasie zaczynają po prostu nudzić
    11. Mój miś;) A tak na serio nie mam pojęcia. Ciasta mamusi, albo biała czekolada z m&msami(podróbkami) z tesco;)

    Pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już wiem, że żyjesz to teraz pięknie wracaj do życia blogowego!

      Rany, to po co ja się tak męczyłam skoro wszyscy i tak odpisują mi w komentarzu -,-' A ja się tak katowałam...

      Usuń
    2. Właśnie mam w głowie hit justina bibera i Will.i.Ama gdzie ten pierwszy śpiewa "i'm alive, i'm alive...". Z radością informuję, że kolejny rozdział już jest. Zapewne pełen błędów i nieciekawy, ale zawsze coś:D
      Aoi Tori

      Usuń
  7. Noż ty niedobra, wrobiłaś mnie w to coś XD No dobra niby zasłużyłam, ale żeby aż tak drastycznie?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytajcie - komentujcie. Małe coś, a cieszy.