Ogłoszenie, ważne, czytać!

Pojawił się pewien pomysł w mojej głowie, ale tu sprawa zależy od was. Aby uaktywnić bloga, możecie dawać requesty, jako że sama z siebie nie wiem, w którą stronę kierować myśli. Dacie jakiś pomysł, a... kto wie. Może wena naprawdę mnie dotknie. Jeśli macie jakiś pomysł mangowy, bądź nie - to czekam!

*oferta nie dotyczy hard yaoi i hentai*

środa, 30 lipca 2014

Przepraszam?

Witam, cześć i czołem!
Ktoś jeszcze o mnie pamięta? Nie? Buuu :<
Nie dodaje tu nic od pół roku - czyli od czasu, kiedy żyje bez komputera. Nawet teraz piszę z telefonu.
Nie znaczy to, że nic nie piszę (od czegoś w końcu ten telefon jest), ale nie dodaje (lub nie dokańczam, takie w moim stylu, c'nie?).
W sumie trochę jestem zawiedziona, że nikt nic się nie odezwał, mimo że zostawiłam nawet moje dane kontaktowe, ale jakoś to przeżyje. Odcięłam się od świata blogera.
Rany, rany. Jak ja depresyjnie teraz piszę. No ale miałam przypływ uczuć, że czas coś wytłumaczyć!
Jeśli jednak ktoś to przeczyta, to może powiedzieć, czy powinnam coś tu update'ować. Czy to z telefonu, czy też nie.
Da da da~

1 komentarz:

  1. Wybacz kłaniam się u stóp i przepraszam za swoją niesubordynację, o ile to jeszcze kiedyś przeczytasz, miałam mały kryzys bloggerowy, nie chciał mis ie wyświetlać i i ogólnie się na niego wkurzyłam na sto dwa! Fiu... no nic. Ja z chęcią powitam cię z szeroko otwartymi ramionami, bo uwielbiam twój styl pisania. Wiem, że trochę późno to piszę, minęło... dużo czasu, jednak jeśli wrócisz to proszę daj mi info na
    livli5.pinger.pl
    bo blogger mnie nie lubi :C
    Czekam na twoje opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytajcie - komentujcie. Małe coś, a cieszy.